تاثیر سامانه پیامکی در کسب و کار

آموزش بازاریابی اینترنتی و آموزش کسب و کار اینترنتی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خرید ساعت جی شاک , ساعت جی شاک GA110 , خرید ساعت کاسیو جی شاک , خرید اینترنتی ساعت مچی , ساعت 2 زمانه کاسیو جی شاک GA-110 , خرید ساعت 2 زمانه کاسیو جی شاک GA-110 , خرید اینترنتی ساعت 2 زمانه کاسیو جی شاک GA-110 , خرید آنلاین ساعت 2 زمانه کاسیو جی شاک GA-110 , خرید پستی ساعت 2 زمانه کاسیو جی شاک GA-110 , ساعت 2 زمانه کاسیو جی شاک , خرید ساعت 2 زمانه کاسیو جی شاک , خرید آنلاین ساعت 2 زمانه کاسیو جی شاک , خرید اینترنتی ساعت 2 زمانه کاسیو جی شاک , خرید پستی ساعت 2 زمانه کاسیو جی شاک ,خرید ساپورت طرح جین، خرید ساپور، خرید اینترنتی ساپورت طرح جین، خرید پستی ساپورت طرح جین، خرید آنلاین ساپورت طرح جین، خرید لباس زنانه، خرید ساپورت، خرید ساپورت طرح شلوار لیکفش آدیداس مدل Adizero Run , خرید کفش آدیداس مدل Adizero Run , خرید آنلاین کفش آدیداس مدل Adizero Run , خرید پستی کفش آدیداس مدل Adizero Run , خرید اینترنتی کفش آدیداس مدل Adizero Run , کفش آدیداس , خرید کفش , خرید کفش مردانه , خرید اینترنتی کفش , خرید کفش آدیداس , خرید کفش ورزشی , خرید کفش سبک ,
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 32
بازدید دیروز : 78
بازدید هفته : 117
بازدید ماه : 818
بازدید کل : 279030
تعداد مطالب : 156
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

هاست ویندوز

تاثیر سامانه پیامکی در کسب و کار
نویسنده : ماساژ
تاریخ : جمعه 25 مهر 1399

شاید شما هم مانند خیلی از مردم فکر کنید که فرستادن پیامک تبلیغاتی یکی از بدترین انواع تبلیغات در جهان است و فیدبک آنچنانی به همراه نخواهد داشت؛ اما اینطور نیست. متخصصان بازاریابی و کسانی که تجربه زیادی در بازاریابی و جذب مشتری به شیوۀ پیامکی دارند، بازاریابی پیامکی را یکی از زودبازده ترین و سودآورترین روش های بازاریابی می دانند.

نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که بازاریابی پیامکی اگر به درستی و با رعایت اصول و قوانین به کار گرفته نشود، نه تنها برایتان سودی نخواهد داشت، بلکه تاثیرات منفی نیز روی کسب و کارتان خواهد داشت.

 

اما چرا بازاریابی پیامکی این قدر مهم است؟

در این بخش قصد داریم دربارۀ آثار مثبت تبلیغات پیامکی و استفاده از سامانه پیامکی در کسب و کار با شما صحبت کنیم. تاثیرات که داشتن سامانه پیام کوتاه برای هر کسب و کاری را به امری ضروری تبدیل می کند.

با استفاده از سامانه پیامکی کسب و کارتان را معرفی می کنید

یکی از چالش های هر کسب و کاری در ابتدا، شناخته شدن در بین مردم است. بسته به نوع کسب و کاری که دارید، روش های متفاوتی -از ایمیل مارکتینگ گرفته تا فعالیت در شبکه های اجتماعی- می تواند در جهت برندینگ شما مورد استفاده قرار بگیرید. اما یکی از روش هایی که در بیشتر کسب و کارها جواب می دهد، معرفی کسب و کار از طریق ارسال پیامک است.

اگر کسب و کار کوچکی دارید و می خواهید در یک یا چند منطقه مشخص شناخته شوید، می توانید از امکان ارسال پیامک انبوه بر اساس شهر استفاده کنید. اگر هم کسب و کارتان به منطقه خاصی محدود نمی شود می توانید پیامک انبوه را بر اساس ویژگی های مخاطبان هدف (از جمله سن، جنیست و شغل) ارسال کنید.

 

از سامانه پیام کوتاه برای اطلاع رسانی استفاده می کنید

قول می دهم اگر همین الان اینباکس موبالتان را باز کنید با تعداد زیادی پیامک تبلیغاتی، با موضوعات مختلف روبرو خواهید شد. برخی از این پیامک ها، با هدف اطلاع دادن یک کد تخفیف جدید، یا اعلام رویدادهای پیش رو برای شما ارسال شده اند.

فایده ای که اینکار دارد این است که برند شما به مرور در ذهن مخاطبان می ماند و چه بسا ممکن است منتظر پیامکی های تبلیغاتی شما و اعلام کد تخفیف برای خرید از سایت یا استفاده از خدمات بمانند.

فقط دقت کنید که ارسال پیامک تبلیغاتی نیازمند زمان بندی مناسب و حساب شده است. اطلاعات بیشتر درباره زمانبندی ارسال پیامک را در مقاله «اهمیت زمان ارسال در بازاریابی پیامکی» را بخوانید. 

از سامانه پیامکی برای هماهنگی قرارها و جلسات استفاده می کنید

اگر شرکت یا اداره بزرگی داشته باشید حتما در جریانید که هماهنگی جلسات و قرارها با مراجعان کار آسانی نیست. یکی از کارهایی که می توانید برای نظم دادن به قرارها بکنید، یادآوری تاریخ و ساعت جلسات با استفاده از سامانه پیامکی است. پیشنهاد می کنم مقاله راهنمای انتخاب بهترین پنل اس ام اس را حتما بخوانید.

با قابلیت هایی که سامانه پیامکی دارد می توانید مخاطبانتان را گروه بندی کنید، متن پیامکی که می خواهید ارسال شود وارد سامانه کنید، زمان و تاریخ ارسال را تعیین کنید و باقی کارها را به عهدۀ سامانه پیامکی بسپارید. 

با استفاده از سامانه پیامکی نظرات مشتریان را جویا می شوید

یکی از مراحل پیشرفت و قرار گرفتن در مسیری رو به رشد، آنالیز پیوسته و بررسی مدام نقاط و ضعف و قوت است. برای اینکه بدانید مشتری ها چه نظری درباره شما دارند یا اصلاً از نحوه ارائه خدمات و محصولات شما راضی هستند یا نه، لازم است که به شکل مستقیم یا غیر مستقیم نظرسنجی برگزار کنید.

برگزار کردن نظرسنجی با استفاده از سامانه ارسال پیام کوتاه یکی از روش های فیدبک گرفتن از مشتریان است. با استفاده از این امکان هم می توانید مشتریان خود و نیازهای آن ها را بیشتر بشناسید و بدانید که برای رفع نیازهای آن ها بهتر است چه رویکردی در پیش بگیرید. 

 

مسابقه برگزار می کنید

برگزاری مسابقات پیامکی شاید برای هر برند و کسب و کاری کار درستی نباشد، اما هنوز هم هستند کسب و کارهایی که با استفاده از مسابقات پیامکی مشتریان جدید جذب می کنند و فروش خود را افزایش می دهند. برای مثال دعوت از مخاطبان برای ارسال گزینه صحیح یک سوال (که آن را در شبکه های اجتماعی یا تلویزیون مطرح کرده اید) باعث می شود تعامل شما با مخاطبان افزایش یابد و از آن مهم تر، لیست از شماره های طلایی داشته باشید. شماره های طلایی به شماره هایی می گویند که مالک آن ها مشتریان بالقوه شما هستند. این افراد نسبت به تبلیغات شما واکنش نشان داده اند و حاضر شده اند شماره تلفنشان را در اختیار شما بگذارند؛ پس می توان روی آن ها برای خرید حساب کرد.

آماری تکان دهنده از میزان اثربخشی بازاریابی پیامکی

خب، حالا که تا حدودی با فایده های داشتن سامانه ارسال پیامک در کسب و کار آشنا شدید بد نیست آماری از میزان اثربخشی پیامک های تبلیغاتی نیز دستتان باشد.

  • حدود 98% از پیامک های تبلیغاتی دیده می شوند.
  • به طور میانگین هر فرد روزانه 150 بار به صفحه موبایلش نگاهی می اندازد.
  • گوشی های موبایل به طور میانگین 14 ساعت در روز، در فاصلۀ کمتر از یک متری ما قرار دارند. 
  • 75% مردم از کوپن های تخفیفی که برایشان ارسال شود استقبال می کنند.
  • 22% از کوپن های تخفیفی که ارسال شده اند، حداقل با یک دوست به اشتراک گذاشته می شوند.
  • میانگین زمان واکنش به پیام کوتاه حدود 90 ثانیه است. در صورتیکه میانگین زمان واکنش به ایمیل در حدود 2.5 روز است.
  • 83% مردم از دریافت 2 پیامک تبلیغاتی در ماه نه تنها ناراحت نمی شوند بلکه راضی هم هستند.

سخن آخر...

سخن ها درباره بازاریابی پیامکی زیاد است و نمی شود در یک مقاله تمام مزایا، معایب، ویژگی ها و اصول آن را فراگرفت. اما اگر دوست باشید این مباحث را عمیق تر دنبال کنید و با اصول بازاریابی پیامکی به طور کامل آشنا شوید، پیشنهاد میکنم سری به وبلاگ ملی پیامک بزنید.

 

منبع




|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آموزش ماساژ درمانی و آدرس luxshop1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار مطالب

:: کل مطالب : 156
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 32
:: باردید دیروز : 78
:: بازدید هفته : 117
:: بازدید ماه : 818
:: بازدید سال : 75849
:: بازدید کلی : 279030

RSS

Powered By
loxblog.Com